billy2393 當前離線
中級會員
TOP
outdate怪魔 當前離線
Banned
特級會員
9600GT 當前離線
進階會員
原帖由 outdate怪魔 於 2009-4-7 21:57 發表 愈睇愈灰, 怪我唔好彩, 連唔係標快ge imation atom都快過我
原帖由 billy2393 於 2009-4-8 12:12 AM 發表 唔使灰,我買 Atom 8GB 時 178 元呀,陰公!