蝸牛星際

明未...
zoin0000 發表於 2022-10-28 20:00



    呢 d 我都係繼續 USB 4-bay 算......

TOP

本帖最後由 deathchak 於 2022-10-29 09:56 編輯

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 2&ptid=2679064][/quote]

我掣完都係空白,但找到$MFT first cluster number,但一掣完就空白

TOP

回覆 30# harryytm

請問你的 Century 硬碟盒多少錢? 在香港那裡可買到?

TOP

ORICO 的東西真的很不濟
除外置硬碟箱外,他們的硬碟抽取盒也是十分雷,千萬不要用

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2022-10-30 08:12 編輯
我掣完都係空白,但找到$MFT first cluster number,但一掣完就空白
deathchak 發表於 2022-10-29 09:44

死圖
照你之前比我睇嘅圖應該你個 HDD 係用 GPT
https://ibb.co/JnMsHvF

你去 My Computer 度右按啲 PhysicalDrive2
然後選擇 Open in Disk Editor
正常會跳去 GPT
2022-10-29_144616.png

其然後再睇返29#入面 GPT 部份
比你個 GBP 比我睇下正唔正常

正常嘅話 GPT 會先有一個 16MiB 嘅 Microsoft Reserved Partition
然後先到你個 Basic Data Partition
以我呢個例子為例個 First LBA 32798
按落去個數字正常會跳去你個 NTFS 嘅 BootSector
2022-10-29_150134.png

正常嘅 NTFS Boot Sector 嘅 OEM ID 應該係 NTFS
而最尾 2 Byte 嘅 Signature 正常係 55AA
2022-10-29_164359_edit.png
記得左上角 Template 要選擇返相應嘅 Template 同綠色釘嘅位置要正確
如果唔係個 Template 會解讀唔到個 Sector
同右邊個 Hex Editor 唔會正確 Color Code 啲 Data
2022-10-30_010640.png

TOP

回覆  harryytm

請問你的 Century 硬碟盒多少錢? 在香港那裡可買到?
Yuejing 發表於 2022-10-29 19:52

我嗰時喺旺電 1/F DV Club 買
不過我離開香港前問過佢地話唔再代理 Century 啲野
只會賣埋手頭上啲 Century 存貨唔會再返新貨

TOP

本帖最後由 aazz 於 2022-10-29 23:44 編輯
[/url]

我掣完都係空白,但找到$MFT first cluster number,但一掣完就空白
deathchak 發表於 2022-10-29 09:44


人兄用什麼軟件硬碟;
小第未用過;
小第幾十次硬碟問題;
都係用 DiskGenius ,  EaseUS.Data.Recovery;
選好想程式做什麼就做;
沒有自己對過 硬碟檔案表;
除了 2X 年前 未有這些程式;
就算 RAW 一樣好簡單;
小第認為硬碟變 RAW 是 開關硬碟盒時 電源沖擊;
就算電腦開關機都試過;
小第用左成十年的 外置4碟盒好似是台灣的 Hornettek;
未試過變 RAW ;
但不會長開;

TOP

我想研究變 RAW 嘅 HDD 寫花咗啲咩
可唔可以用 Disk Editor 幫我睇睇?
harryytm 發表於 2022-10-28 09:00


好像多數是花了
檔案表磁軌
但只要用 Recovery 軟件;
好容易寫回正常

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2022-10-29 23:54 編輯
小第認為硬碟變 RAW 是 開關硬碟盒時 電源沖擊;
就算電腦開關機都試過;
aazz 發表於 2022-10-29 23:29

大部份呢種情況係會令硬碟出 C5
C5 咗嘅 Sector 入面啲野係讀唔返
C5 嘅 Sector 喺正 Boosector 就會變 RAW

TOP

大部份呢種情況係會令硬碟出 C5
C5 咗嘅 Sector 入面啲野係讀唔返
C5 嘅 Sector 喺正 Boosector 就會變 RA ...
harryytm 發表於 2022-10-29 23:52


但小第變 RAW 的大部份都軟件一修復就正常返;
有部份會出現 C5;
但唔一定

TOP