原帖由 mt0079 於 2009-4-6 15:12 發表

Any reason for that


手指和HDD不同,要寫入資料。如果之前有data,會erase個block,每個block一般是128KB。手指出廠format會align 128K block,用OS跟機format去亂攪會導致失速,相信是align誤到128KB。

TOP

原帖由 computer1975 於 2009-4-6 09:10 PM 發表


用SD Formatter試下,我之前四張圖是用前和後分別。
http://www.sdcard.org/consumers/formatter/

用SD Formatter格式化就可以回復速度。建議再format前、後都行benchmark試下。


今日TEST圖, 2部XP, 1部Vista, 未用SD Formatter格式化, 因為想測試隻手指係不同conifg下速度是否一樣。個結論係XP機明顯快d, 今日format完聽日再用番呢3部機test下是否又一樣

Vista

[ 本帖最後由 outdate怪魔 於 2009-4-6 21:40 編輯 ]

1.jpg (87.11 KB)

1.jpg

2.jpg (105.22 KB)

2.jpg

3.jpg (35.52 KB)

3.jpg

TOP

1 號XP機
1.JPG
2.JPG

2 號XP機 @ P4 506 + DDR400 512 X2
3.JPG

[ 本帖最後由 outdate怪魔 於 2009-4-6 21:28 編輯 ]

TOP

原來冇分別, 我試晒所有setting, 冇幫助
搞到有d唔岔氣想買隻16GB

TOP

Exchange a new Swivel 8G with Imation and confirm that the max. speed for the current Swivel 8G is Read:19M Write 17M no matter how the format setting is.

If you want better performance, go for Swivel 16G.  However, it is out of stock in Wanchai area.

TOP

原帖由 computer1975 於 2009-4-6 21:10 發表


用SD Formatter試下,我之前四張圖是用前和後分別。
http://www.sdcard.org/consumers/formatter/

用SD Formatter格式化就可以回復速度。建議再format前、後都行benchmark試下。

thank you
我之前買了Imation Swivel 8GB 手多多用了電腦format,寫入速度即刻降到15
用了你介紹的SD Formatter後它變回原來的寫入速度20了

TOP

原帖由 computer1975 於 2009-4-6 18:12 發表


俾D貼圖你睇,第1、3圖是自己partition和format

第2、4圖用SD Formatter去format回復出廠效能


呢枝手指用NTFS會突然失速, 用到炆~

TOP

原帖由 鬼佬~ 於 2009-4-7 12:07 發表


呢枝手指用NTFS會突然失速, 用到炆~


突然失速原來吾正常,boot linux很慢

TOP

原帖由 prowede 於 2009-4-4 23:17 發表


swivel 有16G, 不過可能只係樓主未搵到

或者我應該講得清楚d, 以免誤會.
我唔係話 Swivel 無 16G, 係 "如果樓主搵過, Swivel 無晒 16G, 就要考慮另一隻牌子.". 諗住大家明.
因為 Swivel 8G 果隻係慢d d.

[ 本帖最後由 laputafish 於 2009-4-7 15:17 編輯 ]

TOP

原帖由 laputafish 於 2009-4-7 03:17 PM 發表

或者我應該講得清楚d, 以免誤會.
我唔係話 Swivel 無 16G, 係 "如果樓主搵過, Swivel 無晒 16G, 就要考慮另一隻牌子.". 諗住大家明.
因為 Swivel 8G 果隻係慢d d.


睇你好唔好彩, #36又點解釋, 一樣8GB, 佢就真係慢少少啦, 唔過20MB/s, 但我就少左5MB/s, 以後都唔知仲信唔信d 評測好, 用左快ge $$ 買左慢ge速度

TOP