Geeloo 當前離線
你在嗎?
中級會員
原帖由 mad scientist 於 2008-3-17 16:10 發表 if you are using UT163, yes very slow but for Phison or SMI SM324 controller chip it is much much faster
TOP
艾弗 當前離線
原帖由 NightForLove 於 2008-3-15 18:41 發表 有冇人可以幫我搵kingston老鼠特別版ga工具呀~~~? 順手問下~~ 有冇得還完做普通手指仔
logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
原帖由 littlekp 於 2008-3-17 10:51 發表 不如開個post寫低邊隻手指要用邊套software跟住置頂啦 我覺得依家有少少亂
真.飛鳥 當前離線
kappee 當前離線
進階會員
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
chrislun 當前離線
edmondpoon 當前離線
Banned
ccc 當前離線
Karma is a funny thing
原帖由 edmondpoon 於 2008-3-17 22:01 發表 大家試下 http://bbs.wuyou.com/viewthread.php?tid=121071&extra=page%3D1