原帖由 大教宗 於 2008-3-6 15:12 發表


我都用同一款手指, 請問你是否用MDPT做?


我係在呢個網頁學的... http://bbs.xiashahot.com/thread-268375-1-1.html
但係唔識還原...如果你學識的...教一教我啦...ok?

TOP

原帖由 hihikidd 於 2008-3-6 13:30 發表


Buffulo讀取快唔快呀?


$80 2GB 呢個價黎講都算ok!

TOP

原帖由 changeisp 於 2008-3-6 15:32 發表

我同你用同一款手指, 但我整唔到, kingmax tools又唔得, mdpt又唔得, 靜係變到fabulk


try try this method... http://bbs.xiashahot.com/thread-268375-1-1.html
我都係咁的

TOP

今日...再買左左隻Buffalo 2GB, 琴日係"看科"買, 今日去左"真保"買....點之.....一個係保一年,一個係保二年-_- 盒都唔同...
點解會咁架!

200803062342_074 (Small).jpg (39.94 KB)

200803062342_074 (Small).jpg

200803062343_075 (Small).jpg (35.3 KB)

200803062343_075 (Small).jpg

TOP

原帖由 ultraroy 於 2008-3-6 23:47 發表
今日...再買左左隻Buffalo 2GB, 琴日係"看科"買, 今日去左"真保"買....點之.....一個係保一年,一個係保二年-_- 盒都唔同...
點解會咁架!


咁多日文字果個係唔係日本版呀?

TOP

原帖由 ultraroy 於 2008-3-6 23:47 發表
今日...再買左左隻Buffalo 2GB, 琴日係"看科"買, 今日去左"真保"買....點之.....一個係保一年,一個係保二年-_- 盒都唔同...
點解會咁架!


this two usb drive use what disk controller?

TOP

原帖由 大魚兒 於 2008-3-6 21:49 發表

你隻kingmax 係用kingmax 隻s/w 定係樓主果d?

用MDPT
小弟會用今晚訓覺既時間黎放VISTA.ISO入PD7 8GB手指, 唔知WORK唔WORK,明天會有答案比大家, 好緊張

[ 本帖最後由 simplekk 於 2008-3-7 16:42 編輯 ]

TOP

新買果隻 1年保的buffalo 2GB ATTO test
好似快過"看科"買果隻2GB咁喎

3.jpg (199.56 KB)

3.jpg

TOP

原帖由 mad scientist 於 2008-3-6 23:51 發表


this two usb drive use what disk controller?


大家都係SM324 IC

4.jpg (216.51 KB)

4.jpg

TOP

我用我保notebook run ATTO test..仲快D...

5.jpg (189.95 KB)

5.jpg

TOP