原帖由 trentcys 於 26-11-2008 02:06 發表 
唔考慮Synology?
佢technical support比Qnap做得好d... 原帖由 G-核戰機 於 19-11-2008 02:51 發表 
我怕買左209 II,後悔不買PRO II
我暫時想到的用途
→ 掛BT
1)個SALES話 209 II受觀迎D,家用不會用PRO的功能,其實PRO的功能重要重要??
雖然貴成200~300元,如果是值的話,俾多少不無防 ...
貪佢多ram
s記如果出209 架構是512MB + 500MHZ CPU,我會BUY
可惜209+太貴
[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2008-11-26 02:22 編輯 ] |