之前拆左盒取走8TB後,今日入隻死雞3TB落盒,竟然用唔到
要我初始化,但執行時出左句

"要求失敗,因發生嚴重的裝置硬體錯誤"
但再放落其他外置盒內,完全無問題,正正常常

TOP

本帖最後由 HONG-BAC 於 2016-7-12 22:29 編輯
之前拆左盒取走8TB後,今日入隻死雞3TB落盒,竟然用唔到
要我初始化,但執行時出左句

"要求失敗,因 ...
Victor168 發表於 2016-7-12 22:23


莫非個盒要MATCH返個8TB先用到?

另外想問下你個8TB分拆後放在NAS?正常開心使用中?

謝謝

TOP

本帖最後由 Victor168 於 2016-7-12 22:40 編輯

回覆 132# HONG-BAC

放desktop用,正常開心使用中

可能要用WD HDD先得 ,有冇師兄試過

TOP

回覆  HONG-BAC

放desktop用,正常開心使用中

可能要用WD HDD先得 ,有冇師兄試過 ...
Victor168 發表於 2016-7-12 22:38


    原來個盒咁有要求

TOP

又做144元,真係海鮮價,有趣⊙▽⊙

TOP

又做144元,真係海鮮價,有趣⊙▽⊙
roychow1420 發表於 2016-7-13 08:38



    I can only see 150.86........

TOP

TOP

在這看到的⊙▽⊙

TOP

老是想買兩個,暫時放於電腦內,遲少少改放於nas 453a內,但又怕用唔到,有冇師兄試了ok?thx!(⊙o⊙)

TOP

如果搭單 運費有冇得平d呢??

TOP