ciel 當前離線
進階會員
TOP
avater 當前離線
Charleslaume
Banned to Post
dickylou1987 當前離線
中級會員
訂了cx240, 亦已取貨, 取代我家中用了12年既L675, 做完color cal 後, 無得彈... avater 發表於 2013-7-1 08:58
bobbylwl 當前離線
蒼藍的憂鬱
回復 bobbylwl 好老實,講得執相就投資部好啲既,我舊嗰部用左十二年,乜都賺返啦。。。 ... avater 發表於 2013-7-1 23:00
hknehemiah 當前離線
回復 bobbylwl Brought one at SSP yesterday. Very good already, but sure CX240 is better. hknehemiah 發表於 2013-7-2 23:20