你哩個確係一個相對保險做法。

我哩兩日終於都喺PDD入咗水貨LG55G3。電視機廣州發貨,兩點前落單,大約 ...
hoffnung 發表於 2023-8-27 23:51



你200運费真系平   

TOP

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 03:49 編輯
每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有

如買水建 ...
招搖仔 發表於 2023-9-2 04:08 PM
大概幾時會做靚價?g2呢個價 抵到爛喔   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  幻~影

水貨G3
marcochl 發表於 2023-9-2 01:28 PM

G3 香港水貨仲係貴

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際版呢回事? 邊個 版本會更似 港版sony?
ps:標題已加番sony ,9月3日修正

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際 ...
幻~影 發表於 2023-9-3 03:58 AM


SONY大陸水貨留意事項:
1. 睇電視台每次開機/轉台, 字幕都會變英文/簡體, 需要用遙控切換, 不過可以關閉字幕
2. 語音功能只有國語, 不過Youtube可以用廣東話語音搜尋
3. 系統介面有繁體中文
4. 跟機本身冇Airplay, 冇Homekit, 冇Chromecast, 冇任何Google服務
5. 可正常更新系統FIRMWARE
6. 價錢普遍平40%-50%, 大尺寸機種可以相差1倍以上

TOP

想順手問埋有用sony 既師兄,我其實心目中想LG 同sony 2選1,但sony 水貨係咪得大陸貨?(水貨)定係有國際 ...
幻~影 發表於 2023-9-3 03:58 AM


國際版咪即係水貨

SONY有外國水, 不過睇唔到電視台, 全功能GOOGLE TV

TOP

本帖最後由 幻~影 於 2023-9-3 10:20 編輯
國際版咪即係水貨

SONY有外國水, 不過睇唔到電視台, 全功能GOOGLE TV
stepmic 發表於 2023-9-3 08:09 AM

勁,解釋很清楚 ,先感謝師兄解答
原來 大陸水/國際版/港貨 本身有咁大分別
自己知d 唔知D,以為外國水 會更加似 港版  
睇來要考慮清楚先

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

每年4月左右就會轉款
我自己就等最平時買
入手55g2 扣埋萬1到 行5年包屏幕
另外55c2 9千左右就有

買水建議香港買 貴1千幾百比人賺 包冇伏 ...
招搖仔 發表於 2023-9-2 16:08


ching 邊樹見到香港水貨只貴一千幾百咁少?

以 G3 55" 為例, 騙多多 9989 羊, 連運費到手價 ~11k 港紙, 而 $.com 上水貨主流賣緊 14.7k, 貴三千幾蚊喎

TOP

大概幾時會做靚價?g2呢個價 抵到爛喔   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
幻~影 發表於 2023-9-3 03:48

大概每年5月尾/6月初香港行貨會開始減價。我原本最初都係考慮買行貨C2/ G2嘅55寸,今年6月初去咗深水埗深之都行咗轉,當刻C2-$9980,G2-$11680。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

大概每年5月尾/6月初香港行貨會開始減價。我原本最初都係考慮買行貨C2/ G2嘅55寸,今年6月初去咗深水埗深 ...
a340600 發表於 2023-9-3 02:06 PM

最近搵咗好多間都冇貨

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP