我都到左啦~  0光0死~  用開兩隻24, 換一隻34好正吖~

TOP

回覆 61# hinin


    Congratulations !

TOP

恭喜師兄有好野玩

TOP

回覆 61# hinin


TOP

我都收到貨 只可以講一分錢一分貨
D色水老實講唔係好得

TOP

回覆 65# cc931030

同咩機比較?

TOP

想問呢個mon, 做文書;睇戲;打機。邊個係佢強項?邊個係佢弱項?睇耐會唔會留眼水?

TOP

回覆 67# cyjoe_2000

冇乜話邊樣強項弱項 只係34" 21:9 咁樣嘅價錢, 性價比相對高
普通用冇投訴,如果你真係要執相就買返ips啦

TOP

回覆 67# cyjoe_2000


    打機ok,睇戲上好,文書冇問題。  執相真係要ips。

TOP

回覆  cyjoe_2000


    打機ok,睇戲上好,文書冇問題。  執相真係要ips。
Archvictoros 發表於 2020-5-25 23:40


師兄,想請教下如果都有打機,例如賽車,FPS等既GAMES,係咪都係用呢隻好過用4K MON? 唔該晒

TOP