有冇用madvr passthrough HDR?
frankiepoon 發表於 2017-5-31 17:24


   
用Madvr upscale 4K 970gtx 都唔夠力..

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆 59# ricky1992
咁梗係啦, 得HDR片先有用, 其他片冇用, 你要播就播4K藍光(目前流出有兩套)

TOP

用Madvr upscale 4K 970gtx 都唔夠力..

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
tyranid 發表於 2017-6-5 20:42

GTX 970冇硬解HEVC 4K梗係唔掂, GTX950/960就ok

TOP

回覆  ricky1992
咁梗係啦, 得HDR片先有用, 其他片冇用, 你要播就播4K藍光(目前流出有兩套) ...
frankiepoon 發表於 2017-6-7 01:01



但想問播番1080 bd又洗唔洗山左HDR先
因為 Windows開左HDR比正常mode都暗嘅

TOP

回覆 1# ricky1992
RX 470 直出LG有無問題, 無問題就玩聲畫分離

TOP

GTX 970冇硬解HEVC 4K梗係唔掂, GTX950/960就ok
frankiepoon 發表於 2017-6-7 01:01



    唔係出直4k,我指720/1080p upscale 去4K
960同970我都有
960重唔夠力

TOP

唔係出直4k,我指720/1080p upscale 去4K
960同970我都有
960重唔夠力
tyranid 發表於 2017-6-7 16:56

我用950出4K mon, madvr+lav filter完全冇壓力wor!

TOP

但想問播番1080 bd又洗唔洗山左HDR先
因為 Windows開左HDR比正常mode都暗嘅
ricky1992 發表於 2017-6-7 12:58

最好熄左HDR

TOP

回覆  ricky1992
RX 470 直出LG有無問題, 無問題就玩聲畫分離
t19922006 發表於 2017-6-7 14:43



咩聲畫分離

TOP

本帖最後由 t19922006 於 2017-6-8 10:51 編輯

回覆 69# ricky1992
一條線直去電視, 一條直去NR555
我係R480聲去NR656, 畫去電視

TOP