兩位師兄莫動氣。各有各睇法,各自表述。香港係自由社會,如果無人講唔同意見咁就真係衰過大陸網啦!其實我買嘅時候都有擔心過燒印嘅問題。但係我傾向相信Dell唔會未搞清楚之前就貿貿然開賣。佢哋仲話有三年保養。咁我唸三年內應該ok掛?

做得白老鼠我都預左有機會出事。食得鹹魚抵得渴啦!

冇人話佢長壽,足夠正常人用就得,
日本都冇簡似樣oled廠,更係咁講,
睇個傷風咁簡單醫生都叫你好返都 ...
diotong 發表於 2017-5-17 20:59

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 evec 於 2017-5-18 04:06 編輯
冇人話佢長壽,足夠正常人用就得,
日本都冇簡似樣oled廠,更係咁講,
睇個傷風咁簡單醫生都叫你好返都 ...
diotong 發表於 2017-5-17 20:59


   最大問題現在韓國的OLED壽命是連足夠都未夠,或者係成本因素令到比唔到夠壽命。
   而家OLED壽命還是講緊有蒸鍍時間,蒸鍍越耐越慢就壽命越高,但成本高到無辦法接受。
   所以現在OLED只要大面積亮白,就要減亮度驚太快玩完。

   唔明有咪踏 ?缺點唔比討論?而且OLED燒印同壽命問題就係OLED一直解決唔到同消費者要面對的客觀問題。

    我講緊Worst Case, OLED 20-80 快係應用咗Overshoot,缺點係上到個數值之後要一定時間去穩定,
   某啲位的轉換都要幾ms,我夠講LCD 40ms 係worst case。
https://www.blurbusters.com/faq/oled-motion-blur/

  有廠又點樣,唔代表技術勁過人,而家咪韓國買一堆日本仔設備卻在暗亞低叫救命。

   仲有而家最勁技術個間野叫JOLED,人地要解決到壽命及成本先夠膽投資。

   仲有唔好學大陸網同商家劣風氣講咪野 "完勝" "秒殺",豪無意思。

TOP

最大問題現在韓國的OLED壽命是連足夠都未夠,或者係成本因素令到比唔到夠壽命。
   而家OLED壽命還是 ...
evec 發表於 2017-5-18 03:35 AM



    其實JOLED都唔敢開賣,唔覺得佢地可以係低成本之下解決到壽命。
同而家最新唔一定用蒸鍍,韓廠已經試緊新方法定已經用緊。
有時唔係話咩完勝,而係市場有喱個需求,用家又肯買未得,
你解決到壽命但賣成十萬蚊邊個買,韓廠就係識取捨捉到市場,
LG OLED panel 就係咁樣跑出,而事實大家用落又冇問題。

TOP

之前己經講過今年日本仔做的學術論文指出一般消費品OLED L90 的壽命只有數十小時
用最貴的方法做OLED先做 ...
evec 發表於 2017-5-17 20:28



你都係算啦, 呢度你睇就知大部份係一般用戶, 你講乜都佢地唔明, 仲唔信。
韓國牌子佢地又信到貼貼服服。

OLED呢D野, 你明, 我都明。

TOP

最大問題現在韓國的OLED壽命是連足夠都未夠,或者係成本因素令到比唔到夠壽命。
   而家OLED壽命還是 ...
evec 發表於 2017-5-18 03:35


如果計20-80, 用埋overdrive, TN都做到1ms
20-80呢個數字冇乜意義
0-100先見真章

TOP

我覺得買得呢 d 外星科技機的都係米王級用家,享受第一,唔耐用最好,快 d 換新機

人生有幾多個十年,有米邊使用漏光咁勁出唔到純黑的 IPS mon

中庸之道係用廣色域 VA mon, 但一直等唔到廠出

TOP

Plasma 同 LCD TV 初初出都要過(幾)萬, 依家OLED都算合理範圍.
依家有30"即係有望可以出多種大細供選擇.
壽命不夠的問題可以用保養的方式cover, 如包換OLED膜等, 如鎢絲燈泡可以不耐用, 做到低成本更換容易也可以.

最緊要靚過LCD, 就一定有市場.

TOP

小弟唔算什麼米王。只係欣賞新科技同喜歡玩電腦硬件。真正嘅米王都係玩車,玩音響,玩錶,甚至玩茶葉....

我覺得買得呢 d 外星科技機的都係米王級用家,享受第一,唔耐用最好,快 d 換新機

人生有幾多個十年, ...
Miipp 發表於 2017-5-19 17:18

TOP

Plasma 同 LCD TV 初初出都要過(幾)萬, 依家OLED都算合理範圍.
依家有30"即係有望可以出多種大細供選擇.
壽 ...
gilbertluis 發表於 2017-5-19 07:04 PM


一定有啦,玩OLED嘅人多咗好多已經,大家都想有LCD以外嘅選擇

TOP