mikeylam 當前離線
中級會員
冇人話佢長壽,足夠正常人用就得, 日本都冇簡似樣oled廠,更係咁講, 睇個傷風咁簡單醫生都叫你好返都 ... diotong 發表於 2017-5-17 20:59
TOP
diotong 當前離線
Banned
evec 當前離線
進階會員
師奶股神 當前離線
最大問題現在韓國的OLED壽命是連足夠都未夠,或者係成本因素令到比唔到夠壽命。 而家OLED壽命還是 ... evec 發表於 2017-5-18 03:35 AM
666 當前離線
之前己經講過今年日本仔做的學術論文指出一般消費品OLED L90 的壽命只有數十小時 用最貴的方法做OLED先做 ... evec 發表於 2017-5-17 20:28
KinChungE 當前離線
長老會員
最大問題現在韓國的OLED壽命是連足夠都未夠,或者係成本因素令到比唔到夠壽命。 而家OLED壽命還是 ... evec 發表於 2017-5-18 03:35
Miipp 當前在線
特級會員
gilbertluis 當前離線
我覺得買得呢 d 外星科技機的都係米王級用家,享受第一,唔耐用最好,快 d 換新機 人生有幾多個十年, ... Miipp 發表於 2017-5-19 17:18
Plasma 同 LCD TV 初初出都要過(幾)萬, 依家OLED都算合理範圍. 依家有30"即係有望可以出多種大細供選擇. 壽 ... gilbertluis 發表於 2017-5-19 07:04 PM