呢篇可能係香港甚或美國以外既第一篇開箱文。有留意小弟之前D開箱文既師兄可能會知道我入左部Alienware 13 R3 OLED版黎玩(無留意而有興趣既師兄可以去呢度睇睇(http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2363935)。小弟玩過個OLED SCREEN之後就
欲罷不能。見DELL靜雞雞出左呢個MON心唸舊年公布之後就無0羊宣傳都可能有D伏,但係都係抵唔住頸去馬。5月2號落單今日就到(本來可以仲快D,但係隻野超過US$2500集運有額外手續所以拖左幾日。以後其他師兄係美國買D大碼野要留意。)

係我問題嗎??佢由頭到尾都無講野呢隻野只係$2500

你地成班做咩姐

TOP

支持開箱! 真係估唔到會有hkepc會員咁博用 USD3500去美國dell訂野.

TOP

我見我買佢部Laptop都OK而且售後服務幾好所以膽搏膽咋!

支持開箱! 真係估唔到會有hkepc會員咁博用 USD3500去美國dell訂野.
gilbertluis 發表於 2017-5-15 14:27

TOP

宜家先睇到呢個POST,讚

仲以為取消左唔再出!!!!!!

TOP

支持!好!

TOP

遙距買 mon 已經勇,仲要咁貴,而且係 Dell ~~~~ 受我一拜 !  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 evec 於 2017-5-17 20:29 編輯
燒印? 訓醒未? 仲要講幾多年?
以前D沖涼煤氣爐用時要開窗,唔係好易死,
而家仲係咪? 還是燒柴最好? ...
diotong 發表於 2017-5-17 19:06


之前己經講過今年日本仔做的學術論文指出一般消費品OLED L90 的壽命只有數十小時
用最貴的方法做OLED先做到幾百小時,仲有其他學術文章都係差唔多結論,
只有商業佬先吹壽命長,自己查翻唔該。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP