hotshot 當前離線
初級會員
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
回覆 KinChungE 等於有人話手機mon 用1080p咁高冇用,iPad air 用retina mon 又係冇用一樣 ( ... hotshot 發表於 2014-11-24 11:53
bl2228 當前離線
中級會員
alexhhy23 當前離線
AAA1 當前離線
進階會員
Just receive today Using Win 8.1 After reboot, the windows will magnify again and the final display ... AAA1 發表於 2014-11-28 21:30
DTS-ES 當前離線
エロ領域大統領
特級會員
rockthepage 當前離線
chocousb 當前離線
想問下隻mon會閃頻嗎? thanks! rockthepage 發表於 2014-11-29 13:03