Andysland 當前離線
中級會員
如果宜家買4k覺得儍, 係因為點解唔一年前買4k+HDMI2.0,早買早享受 ... aabbccdd92 發表於 2015-5-4 14:07
TOP
aabbccdd92 當前離線
Banned
Elatha 當前離線
要响個廳度用大電視打機,明知啲字好細,但我都冇計 grandninja 發表於 2015-5-4 13:43
未熟者 當前離線
進階會員
寂寞的FSY 當前離線
小貓......
EPC義工團
回覆 Elatha 根本呢個做法唔係叫解決問題 係逃避問題 未熟者 發表於 2015-5-4 05:56 PM
回覆 Elatha 根本呢個做法唔係叫解決問題 係逃避問題 未熟者 發表於 2015-5-4 17:56
回覆 寂寞的FSY 問題係就算8bit 4:2:0唔會對畫精細度有影響 未熟者 發表於 2015-5-4 06:28 PM
回覆 Elatha 我部49UB8300開1080 win7都冇樓主講到個問題咁差 未熟者 發表於 2015-5-4 18:25