如果宜家買4k覺得儍,
係因為點解唔一年前買4k+HDMI2.0,早買早享受
...
aabbccdd92 發表於 2015-5-4 14:07


D人成日都話未普及嘛....用返佢個例子...話電動車未普及乜乜乜
而家咪又係成街Tesla / i3 , 人地住村屋/獨立屋咪冇問題lor...您住多層大廈先頭痕lor...
咁您又問而家買電動車係咪好傻咩!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要响個廳度用大電視打機,明知啲字好細,但我都冇計
grandninja 發表於 2015-5-4 13:43



賣左部 4K TV
換返部 4K MON 應該可以解決問題

TOP

回覆 43# Elatha

根本呢個做法唔係叫解決問題 係逃避問題

TOP

回覆  Elatha

根本呢個做法唔係叫解決問題 係逃避問題
未熟者 發表於 2015-5-4 05:56 PM

用mon(近睇)同用電視(遠睇)都已經係兩個唔同觀感
當然如果部電視有DisplayPort的話,都唔多想用HDMI 2.0得果4:2:0像素顏色

TOP

回覆  Elatha

根本呢個做法唔係叫解決問題 係逃避問題
未熟者 發表於 2015-5-4 17:56



    咁唯有去信 lg 叫佢 update 個 firmware

TOP

回覆 46# Elatha

我部49UB8300開1080 win7都冇樓主講到個問題咁差

TOP

回覆 45# 寂寞的FSY

問題係就算8bit 4:2:0唔會對畫精細度有影響

TOP

回覆  寂寞的FSY

問題係就算8bit 4:2:0唔會對畫精細度有影響
未熟者 發表於 2015-5-4 06:28 PM

個個都齋吹水無圖,淨係靠眼前所見影像都幾難繼續傾落去

TOP

回覆  Elatha

我部49UB8300開1080 win7都冇樓主講到個問題咁差
未熟者 發表於 2015-5-4 18:25



    其實就算 4k Mon 都唔係太想用,打 lol 個介面會好細

TOP