fatau 當前離線
特級會員
其實我怕 win8 有 d program 變得太細 win8 200% scale 放大會有d放大有d唔放大 adamwong 發表於 2014-11-21 21:02
TOP
bl2228 當前離線
中級會員
kamcm 當前離線
進階會員
回覆 POKeDOLL 唔好講笑啦, 邊放到二隻mon吖 ! bl2228 發表於 2014-11-22 15:14
hksun 當前離線
god_snowman 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
24吋用4k,無乜用 hksun 發表於 2014-11-22 18:33
issachar 當前離線
回覆 issachar 買27吋再將個mon放前幾吋,臨場感應該一樣 adamwong 發表於 2014-11-22 11:10
POKeDOLL 當前離線
放前 D 會唔會近視深左 心目中真係想等 32", 唔鍾意放大 D 字... 27" 怕睇到眼濛 ... issachar 發表於 2014-11-23 00:14
woodykill 當前離線