其實我怕 win8  有 d program 變得太細
win8 200% scale 放大會有d放大有d唔放大
adamwong 發表於 2014-11-21 21:02



    adobe cs6 已經係咁
迫人上online版

TOP

回覆 34# POKeDOLL

唔好講笑啦, 邊放到二隻mon吖 !

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2014-11-24 03:34 編輯
回覆  POKeDOLL

唔好講笑啦, 邊放到二隻mon吖 !
bl2228 發表於 2014-11-22 15:14


買個靚MON 架.. 就放到.... 但唔好學我.... 買到番去先知冇可能疊得起.... 真係

IMG_20141122_123544.jpg
IMG_20141122_141011.jpg


最後只好LG掛牆
IMG_20141122_144800.jpg

... 台面果果架用來裝其他MON
IMG_20141124_025559.jpg

TOP

24吋用4k,無乜用

TOP

THX for sharing.

Still waiting 4K to be more popular before buying one.

TOP

24吋用4k,無乜用
hksun 發表於 2014-11-22 18:33


又係呢句
咁即係Macbook Pro Retina冇用

TOP

4k 唔會冇用,不過要換vga card就有D麻煩。

TOP

回覆  issachar

買27吋再將個mon放前幾吋,臨場感應該一樣
adamwong 發表於 2014-11-22 11:10


放前 D 會唔會近視深左

心目中真係想等 32", 唔鍾意放大 D 字... 27" 怕睇到眼濛

TOP

放前 D 會唔會近視深左

心目中真係想等 32", 唔鍾意放大 D 字... 27" 怕睇到眼濛  ...
issachar 發表於 2014-11-23 00:14

其實dell已經出左
asus同benq都好似有
因為第一水4K mon用igzo, 剩係得31.5"

TOP

性價比幾高,外形唔差,係準備敗家既一大之選!

TOP