evan11 當前離線
EPC常客
進階會員
TOP
mikeylam 當前離線
中級會員
最怕就係比咗2500運返黎有問題就大件事。不過好彩dell新mon暫時都大機會係良品。 根住2500向epc放返出去都 ... evan11 發表於 2017-5-13 15:57
師奶股神 當前離線
呢篇可能係香港甚或美國以外既第一篇開箱文。有留意小弟之前D開箱文既師兄可能會知道我入左部Alienware 13 ... mikeylam 發表於 2017-5-12 10:11 PM
啲部係正式 SAMSUNG AMOLED,唔係LG WOLED-LCD屏。 sources: evec 發表於 2017-5-13 01:55 PM
botsang 當前離線
victor.t429 當前離線
恭喜師兄,呢部機真係堅正! 請教一下,呢部用 AMOLED,會否壽命比一般 Mon 短? ... botsang 發表於 2017-5-13 22:03
evec 當前離線
但睇返啲spec,喱塊oled已經係2年前嘅oled,dell等咗咁耐先出, 雖然AdobeRGB同sRGB有100%,REC2020都有85. ... 師奶股神 發表於 2017-5-13 22:13