用過好幾部philips、HP、LG同Dell,
Philips 一部都冇壞過但佢d產品色水都係好一般,LG維修最hea,Dell就直接上門一換一(換全新同返修品比你都試過)不過換貨進度幾緩慢下,要不停email /電話推佢update,唔推佢可能成個星期都冇人理你。

TOP

換番修野. 如果唔係完美主義, 其實冇問題.
當年跌爛咗部. 打電話, 就上門換咗部新. 宜家仲用緊. ...
1q1q1q 發表於 2019-3-4 07:17


跌爛咗都肯換?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

1400, 我就寧願買個部.
1q1q1q 發表於 2019-3-6 03:12


當你個螢幕買左唔夠4年而且索價一萬,1400整返好過當垃圾丟

TOP

so far 未試過螢幕要call保養

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

搭單問下C兄,EIZO 香港行,有無得上門保??
唔該晒先

TOP

買mon 一定上淘寶
feifei22 發表於 2019-3-11 04:56



好抵買既款就係既, 要整就煩死, 除非你成日返大陸

TOP

回復 11 #shingzhk

咁正? 係喎,以前都好多人用dell,而家好似冇乜聽

via HKEPC Reader for Android

TOP