Miipp 當前在線
特級會員
我又係LG55c6p用家,大約已用左4個月…… 提醒想買嘅師兄,我買入用左10日就有條係正中間由上至下嘅死線:di ... kmanso 發表於 2017-5-21 11:19
TOP
kmanso 當前離線
中級會員
royngai 當前離線
ricky1992 當前離線
進階會員
可以 dual mon setup 完先至再單boot tv啦 normalyan 發表於 2017-5-21 10:02
Ching係咪到付?俾港紙得唔得? thx kadon 發表於 2017-5-21 01:23
請問內置tv tuner 可以睇到香港台嗎? lcci1101 發表於 2017-5-21 09:19
回覆 Miipp 有存貨唔係問題,重點係有咁既人手咁快換到panel又咁快有運輸同師傅上嚟裝 ... kmanso 發表於 2017-5-21 12:31
回覆 ricky1992 我用intel h270內置接denon再接電視出4k冇問題 kmanso 發表於 2017-5-21 11:29
師奶股神 當前離線
想問下而家intel出唔出到10bit hdr? ricky1992 發表於 2017-5-21 08:46 PM