我又係LG55c6p用家,大約已用左4個月……
提醒想買嘅師兄,我買入用左10日就有條係正中間由上至下嘅死線:di ...
kmanso 發表於 2017-5-21 11:19


換 panel 幾乎等於換機,現款機有 stock 好正常的事,唔通 book 貨櫃再由韓國港口慢慢海運過來咩

TOP

回覆 20# 師奶股神

肯定唔係全新換因爲機身號碼同舊一樣

TOP

回覆 21# Miipp

有存貨唔係問題,重點係有咁既人手咁快換到panel又咁快有運輸同師傅上嚟裝

TOP

師兄呢間我都幫襯過。買咗部三星量子點。

TOP

可以 dual mon setup 完先至再單boot tv啦
normalyan 發表於 2017-5-21 10:02



唔係
我個條HDMI 1.4
唔知行唔到10bit
睇尼要淘條2.0a

TOP

Ching係咪到付?俾港紙得唔得?
thx
kadon 發表於 2017-5-21 01:23



唔係到付
支付寶hk比

TOP

請問內置tv tuner 可以睇到香港台嗎?
lcci1101 發表於 2017-5-21 09:19



你冇睇圖喵

TOP

回覆  Miipp

有存貨唔係問題,重點係有咁既人手咁快換到panel又咁快有運輸同師傅上嚟裝 ...
kmanso 發表於 2017-5-21 12:31


師兄唔太明換 panel 幾乎等於換機概念,無咩維修成份唔使 diagnosis,人手及運輸更無特別。我 d 大家電出事換機都係數天內攪定,假如係閒日請假處理

TOP

回覆  ricky1992

我用intel h270內置接denon再接電視出4k冇問題
kmanso 發表於 2017-5-21 11:29


想問下而家intel出唔出到10bit hdr?

TOP

想問下而家intel出唔出到10bit hdr?
ricky1992 發表於 2017-5-21 08:46 PM



    Kaby Lake好似得

TOP