KinChungE 當前離線
長老會員
好正呀, 不過 24" 睇 4K 咪好辛苦 issachar 發表於 2014-11-20 23:27
TOP
kid^ 當前離線
進階會員
回覆 KinChungE 你好好好好好心急想換咁喔... kid^ 發表於 2014-11-21 10:05
27"俾左錢未有得用 KinChungE 發表於 2014-11-21 10:19 AM
yick 當前離線
fatau 當前離線
特級會員
POKeDOLL 當前離線
我用緊win8.1, 好多application 都會自動放返大嚟就返user感覺 係行game同某d fix死左size嘅program先會變 ... POKeDOLL 發表於 2014-11-21 11:52
AAA1 當前離線