好正呀, 不過 24" 睇 4K 咪好辛苦
issachar 發表於 2014-11-20 23:27


都係果句, 你改翻大D野去200%就唔辛苦, 同Full HD一樣咁大粒字, 但係清好多

TOP

回覆 20# KinChungE
你好好好好好心急想換咁喔...

TOP

回覆  KinChungE
你好好好好好心急想換咁喔...
kid^ 發表於 2014-11-21 10:05


27"俾左錢未有得用

TOP

27"俾左錢未有得用
KinChungE 發表於 2014-11-21 10:19 AM

我都係等等...先...

TOP

8bit or 假8bit?

TOP

樣同我用緊O既UP2414Q 一樣咁濟

TOP

我用緊win8.1, 好多application 都會自動放返大嚟就返user感覺
係行game同某d fix死左size嘅program先會變得好細
我遲下用win7 試返原生4k 0放大介面係點先再出report


呢隻mon 8bit+frc, 原生10bit 請買up2414q

個樣同up2414q 係100% match

TOP

我用緊win8.1, 好多application 都會自動放返大嚟就返user感覺
係行game同某d fix死左size嘅program先會變 ...
POKeDOLL 發表於 2014-11-21 11:52


UP2414Q 都係 8-bit panel with AFRC dithering , 其實兩隻有乜分別
    WIN7 4K比WIN8.1 更差, 唔洗諗用返WIN7
remote desktop logout 再login 會改返啱大細resolution, win7 唔識

TOP

本帖最後由 POKeDOLL 於 2014-11-21 15:58 編輯

EPC食左之前個reply....

UP2414Q 用GBr-LED backlight, 出到Adobe RGB
我部P2415Q用WLED,得99% srgb

TOP

Just order by Dell hotline
Pending confirmation

TOP