恭喜ching有新野玩
我一直覺得呢部機真係好靚, 無論畫質定外觀

TOP

我都買左部 pan 記, TH-L47ET60H. 後日送貨!熱切期代中.....

TOP

我之前都買左32E6H,貪5年保
整左wifi上網同試過USB手指播片,MKV播唔到外掛字幕,都無試其他了
岩岩試下用DLNA,不過 用Windows Media Player ,加左影片、圖片到媒體櫃,都顯示無影片?  有無chings 知咩問題?
thx

TOP

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-9 19:06 編輯

我係42E6H,掛srt字幕正常,經DLNA係NAS睇片,行WIFI 1080p都播到好正常wo。
經DLNA仲可聽歌睇相,試過都ok

TOP

搭單求入P記工程模式方法。

TOP

呢部唔錯 係外形唔係我杯茶

TOP

搭單求入P記工程模式方法。
進滕光 發表於 2014-4-10 12:05

呢到幫到你:
http://lmgtfy.com/?q=P記+工程模式#

TOP

本帖最後由 進滕光 於 2014-4-10 16:23 編輯

回復 27# hkeric


謝謝師兄!

剛試左。我有部一一年六月購入既一零年中款42吋D25H陳列機,還好至今共用左8211小時及開機2922次,似乎仲有排用同仲有兩年多保。

另一部,一二年九月購入既一一年款37吋DT30H陳列機,至今共用左5685小時及開機856次,仲有約三年半保養期,算物有所值了!~~

TOP

我都買左部 pan 記, TH-L47ET60H. 後日送貨!熱切期代中.....
372366 發表於 2014-4-8 22:09



恭喜師兄有新機用!

TOP

回復 29# 進滕光


好大個箱啊!棟起身有成 58" 高!

WP_20140410_004.jpg (77.91 KB)

WP_20140410_004.jpg

TOP