今晚送左黎 , 乜事都冇 ,

TOP

其實點樣睇有冇漏光

仲有, 點樣可以睇到幾時出廠?

TOP

我团购的2209wa,周四送到,希望可以是完美屏

TOP

原帖由 liar_p 於 2009-3-9 19:56 發表


咁但係有冇accept到先
等你報告呀

昨天收到電郵確定免費更換
希望新貨0光0死
講開Dell所有服務員跟得貼同時態度又真係值得一讚

TOP

你地大約訂左幾耐先到貨

TOP

原帖由 newbox 於 2009-3-11 20:52 發表
你地大約訂左幾耐先到貨


星期四晚訂 , 下個二到

TOP

原帖由 davychau 於 2009-3-11 23:55 發表


星期四晚訂 , 下個二到


我都係一樣喎

TOP

今日收到
發現一粒死點係左上角

TOP

原帖由 POKeDOLL 於 2009-3-12 19:08 發表
今日收到
發現一粒死點係左上角


會call佢嗎?

TOP

原帖由 liar_p 於 2009-3-12 21:39 發表


會call佢嗎?

我想
但係我同我屋企人唔係成日係屋企同唔想成日開開拆拆咁
所以唔搞住(我有6日時間後悔

TOP