shingzhk 當前離線
進階會員
TOP
tompkyou 當前離線
人無恥則無敵
你不如希望好彩好過...大部份都唔會一換一或可短時間內修理好... 多數都要等一兩星期...咁唔通你可以唔用 ... bobocar 發表於 2019-3-4 02:27
1q1q1q 當前離線
Banned
aS-91 當前離線
TH30 當前離線
落完Order維修最後仲話依家D Mon 千幾二千蚊,檢查費連整都可能要幾百至千幾,叫我不如買過部 aS-91 發表於 2019-3-4 11:02 AM
nick_yip 當前離線
用十幾年前比?...十幾年前..我vga咭壞..上asus 都可以一換一 但無左呢支歌仔唱好耐...依家壞乜都好可能 ... bobocar 發表於 2019-3-4 02:31
dan_dan 當前離線
保養期內要收費? TH30 發表於 2019-3-4 12:55
過保壞,350檢查+1049零件 aS-91 發表於 2019-3-4 01:46 PM
過保整真係等於伸條頸出來被人鋸 TH30 發表於 2019-3-4 13:51