提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓上網吧...有成十幾年冇去過了, 好懷念
crackong 發表於 2018-4-16 10:25


我做左18年了 @@....

TOP

而家多唔多人去網吧

TOP

而家多唔多人去網吧
rizla8 發表於 2018-4-16 18:30


一DD鋪....有D多人. 有D少人

TOP

前年(16年)買隻Q3277VQE係屋企用, 用到而家都幾好.
早幾日再買隻Q240VXQ放係公司用,都係SF直送, 唔要禮物平多幾十.
ΔE<3 同ΔE<2真係有分別

TOP