唔係蟲蟲
壞左先諗
ricky1992 發表於 2017-5-20 08:44


壞咗有人整到? 65吋幾錢?
Thank you

TOP

師兄,可否PM邊度訂?????????麻煩哂

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
colinhoc 發表於 2017-5-20 21:11


https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=lghld7cab51

TOP

本帖最後由 ricky1992 於 2017-5-21 00:45 編輯
壞咗有人整到? 65吋幾錢?
Thank you
superguyalan 發表於 2017-5-20 23:15


壞左就要自己諗
簡單D講係水貨
有辨法運番大陸就有保
但香港用多咁多錢買3年保險值唔值就睇自己
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=522659526898
仲有幾間都有
只不過尼間起深圳我諗有咩都上到去
我見廣州有幾間係平小小

TOP

Ching係咪到付?俾港紙得唔得?
thx

TOP

請問內置tv tuner 可以睇到香港台嗎?

TOP

本帖最後由 師奶股神 於 2017-5-21 10:00 編輯
個黑位真係同lcd冇得比
睇下點解決pc to hdmi問題
ricky1992 發表於 2017-5-20 06:37 PM



    我唔係lg oled,但nv去onkyo rz810去電視冇問題,會唔會係display card settings錯?
Btw,恭喜師兄! OLED真係好正

TOP

個黑位真係同lcd冇得比
睇下點解決pc to hdmi問題
ricky1992 發表於 2017-5-20 18:37

可以 dual mon setup 完先至再單boot tv啦

TOP

我又係LG55c6p用家,大約已用左4個月……
提醒想買嘅師兄,我買入用左10日就有條係正中間由上至下嘅死線 (當我唔好彩啦)但我係買行貨,出現死線時係大約上午10點,我即時call LG佢地話盡快上嚟睇……跟後師傅call back 就約到同日6點檢查師傅話要換panel第二日上午10點就收走,諗住起碼都玩5至7日啦……點知佢同日大概6點就打嚟話明天上午交回快到我都不能相信,唔知係咪用高型號產品先有咁嘅服務但之前冇聽過LG維修會咁快……之後就冇咩問題用到而家

TOP

回覆 1# ricky1992

我用intel h270內置接denon再接電視出4k冇問題

TOP

我又係LG55c6p用家,大約已用左4個月……
提醒想買嘅師兄,我買入用左10日就有條係正中間由上至下嘅死線:di ...
kmanso 發表於 2017-5-21 11:19 AM



    Oled有機會係比個部新嘅你

TOP