大陸購貨發票不等於收據?
者係點
ayogg 發表於 2014-12-24 12:26 
發票=invoice
收據=receipt
發票 (Invoice)
通常公司買貨, 賣貨者都會出返張Invoice俾買貨的公司; 列明每樣貨品的價錢, 以及訂貨數量等, 到之後有咩事, 都係根據返呢張Invoice同對方傾
收據 (Receipt)
並唔係正式的, 只係証明你俾左幾多錢, 對方收到你幾多錢等
例如: A公司收到B公司五張Invoice, A公司就一次過找晒五張Invoice的錢(eg.$50,000), 咁B公司收到錢後就會開返一張Receipt俾A公司, 証明佢地已經收到A公司的$50,000
同樣地, A公司收到B公司五張Invoice, 原本應該找$50,000, 但可能唔夠錢一次過俾晒, 就找住某三張Invoice的數先(eg.$30,000), 咁B公司收到錢之後就會send返張Receipt俾A公司, 証明只係收到$30,000
發票VS收據 分別.
https://hk.knowledge.yahoo.com/q ... n?qid=7007022700411 |