Please recap in English ......................thank for sharing in advance

TOP

漏光 .... 都幾嚴重

TOP

回覆 12# gsmjmm


    IPS MON 係咁. 我部. UP2414Q 都有.  這部比正價.  UP2414Q 平一半. 規格又差不多. 都算抵玩.

TOP

漏光 .... 都幾嚴重
gsmjmm 發表於 2014-11-20 01:10 PM

對Dell嚟講
已經好好㗎喇

TOP

咁既價就有部4K IPS, D價都跌得幾快, 可以準備入手

TOP

個款太薯, 如果有 U2415 個外型就無得頂.

TOP

好正呀, 不過 24" 睇 4K 咪好辛苦

TOP

個款太薯, 如果有 U2415 個外型就無得頂.
indigo 發表於 2014-11-20 06:27 PM

P系列係咁嘅樣..冇辦法嘅...

TOP

想問一問樓主
如果1920x1080 input時, 個mon會就咁2x2 double pixel定係會upscale拉大(or變檬)? ...
KinChungE 發表於 2014-11-20 12:00

其實點試?

仲有實機左邊漏光勁過右邊
我影嗰時無特別set相機所以影到咁
   
過兩日先recap in English

TOP

其實點試?

仲有實機左邊漏光勁過右邊
我影嗰時無特別set相機所以影到咁
   
過兩日先recap in English : ...
POKeDOLL 發表於 2014-11-21 09:35


電腦出1920x1080, 用相機(唔係手機)開macro再放近影mon文字就得

其實識睇的話就咁用眼就睇到
出1920x1080單pixel既畫面, 如果double pixel會見到一個好sharp既方格仔, 但係upscale就會檬檬地既點

TOP