gsmjmm 當前離線
中級會員
TOP
JACKLAU 當前離線
kid^ 當前離線
進階會員
漏光 .... 都幾嚴重 gsmjmm 發表於 2014-11-20 01:10 PM
koyyhk 當前離線
indigo 當前離線
issachar 當前離線
個款太薯, 如果有 U2415 個外型就無得頂. indigo 發表於 2014-11-20 06:27 PM
POKeDOLL 當前離線
想問一問樓主 如果1920x1080 input時, 個mon會就咁2x2 double pixel定係會upscale拉大(or變檬)? ... KinChungE 發表於 2014-11-20 12:00
KinChungE 當前離線
長老會員
其實點試? 仲有實機左邊漏光勁過右邊 我影嗰時無特別set相機所以影到咁 過兩日先recap in English : ... POKeDOLL 發表於 2014-11-21 09:35