有兩個hdmi input,請問個mon有無picutre in picture function?
Thanks!

TOP

回復 10# razzmatazz


    好似18xx

TOP

最近想買mon呢隻都可以諗諗

TOP

好靚..搞到我心郁郁添

TOP

$28xx...
alan0876 發表於 2012-12-4 21:31


請問在邊間買我今日在+刀標價$32xx

TOP

其實B&O Icepower的Class D AMP 算係創意有,但失敗之作,D聲差過AB好多
不過依幾年有其他廠商改良過 ...
kelvin2517 發表於 2012-12-4 22:03

唔知個內置喇叭 好唔好得過C記神器 HD50呢

TOP

唔知個內置喇叭 好唔好得過C記神器 HD50呢
vier 發表於 2012-12-5 20:50


始終係內置喇叭,很難用外置喇叭的標準去比既又......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 16# vier

HD50 依件野唔係好,但內置喇叭 物理問題,其實點都唔會理想

TOP

回復 18# HK-Steven

我都係,我覺得DVI比較適合用係mon到

TOP