提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CHING 快D拎去換LA

TOP

快D去換,肯定入面有事

TOP

要等放假先得
講堅...佢比你check mon真系得check到有沒死點同黑點...
check唔到衣樣野...

TOP

系咪要自己拎返去先得?
因為我上次買"飛利x"佢有人送上門比我唔洗自己拎
個mon重過包米

TOP

Sales已覆
並提出左兩個選擇:
1.自己拎返去1換1再試過(再試佢個位都系一樣,跟本試唔到衣個黑位問題,所以不選擇)
2.打去代理叫佢搵人上黎換(今日紅日會系電話錄音)

我自己間左第 2. 準備緊投訴mail,同諗緊講咩好.唔想佢再換上黎果個又系有漏光又死點既問題.有沒師兄可以比D意見?可唔可以叫佢拎黎換之前,佢自己試清楚沒問題先拎上黎換?

TOP

Sales已覆
並提出左兩個選擇:
1.自己拎返去1換1再試過(再試佢個位都系一樣,跟本試唔到衣個黑位問題,所以不 ...
sonic1225 發表於 2012-1-2 13:12


自己拎去換算啦...快手快腳~

TOP

去換唔系一個大問題,雖然佢又重又大舊,問題系我唔想再返個漏光既
講真我地check左好耐都唔見佢出彩紅...而且個sales都系到睇緊, 幫下眼,唔只佢一個.
但都睇唔到,所以再換同類事件一樣會發生.
我唔想再行多幾轉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

試果個位對正就系佢把display.  Card既window,雖然熄左支光管,但都系好光,白光燈下好難睇清

TOP