小弟部機用960 pro一買返黎就貼heatsink(拆label貼紙),一樣係裝係CPU同display卡中間,CPU散熱用下吹式,直接吹埋條M2,條M2一般溫度25度,狂抄野轉片都係41度
1803041426bdf6f1ada037c5cf.jpg
180304142614c27a0d57a59fd5.jpg
不過個CPU Heatsink夠大,完全蓋晒條M2
18030414266df10f2e234c69a1.jpg
再用埋120mm貓扇向下吹,風扇set auto平時行幾百轉,full load粒u都係1000轉到
18030414269bb5409e7155fb11.jpg
再加埋張公版有背板既display卡夾住條M2
Mod wire.jpg
今日條M2既溫度都係25度(無開冷氣)
SSD Temp.jpg
有圖有真相,簡單直接,從未擔心過會過熱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實係唔係要從塔式CPU散熱轉番用下吹式?先可以解決問題

TOP

本帖最後由 chow.cc 於 2019-4-27 22:29 編輯
其實係唔係要從塔式CPU散熱轉番用下吹式?先可以解決問題
killuazaoldyeck 發表於 2019-4-27 21:55

俾熱風吹住‧可能仲熱‧
用塔式CPU散熱‧另外加1把6-8cm扇吹住ssd仲实際!

TOP

回覆  killuazaoldyeck


M.2 SSD 散熱有風扇
tse120493 發表於 2019-4-20 20:11


依個見過新高登有得買

TOP

俾熱風吹住‧可能仲熱‧
用塔式CPU散熱‧另外加1把6-8cm扇吹住ssd仲实際!
chow.cc 發表於 2019-4-27 22:28


Sorry無講清楚,CPU heatsink係由機箱外直接入風,唔係機箱裡面靠前面風吹入,再向下吹落條M2度,而且粒u平時都係廿幾三十度,所以吹落去M2度既風都係唔熱

TOP

其實係唔係要從塔式CPU散熱轉番用下吹式?先可以解決問題
killuazaoldyeck 發表於 2019-4-27 21:55


真係好睇你用咩機箱咯
唔係話用CPU下吹式一定對M2好,係個機箱設計問題,除非你個機箱側板有孔,否則下吹式比塔散更亂氣流,再加上而家大部份顯示卡既熱量都係靠機箱對流帶走,所以理得CPU又要理埋display卡發熱,又要靚又要側透,仲點理條M2同harddisk熱唔熱

TOP

本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2019-5-5 16:38 編輯

我係加把3cm風扇仔(6v),插12v三針插座,用电阻由12v降到約4.5v, 等風扇仔可以慢速轉。m.2 抄寫时不过40度。
p.s. 用2.5cm風扇应该更fit位。

P90505-161950(1)(1).jpg (80.53 KB)

P90505-161950(1)(1).jpg

TOP

我係加把3cm風扇仔(6v),插12v三針插座,用电阻由12v降到約4.5v, 等風扇仔可以慢速轉。m.2 抄寫时不过40度 ...
hpdeskjet3325 發表於 2019-5-5 16:35



    你張圖個25度可能係16進制

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP