回復 40# 紅豆湯圓

靜 到抽唔到風!!!

TOP

我有把 行500~900 既 WING14 ,係好靜 ,不過行到 500 真係冇咩風..
紅豆湯圓 發表於 2014-1-23 23:54



    行900rpm我全部組件入面最嘈係佢(嘈過其他組件唔少) lol
我距離1m多d 都仲聽到佢既聲 lol

TOP

回復  AL131


    你聽日順便行埋去SSP,而家同你攪掂佢,放心啦HDD一般都係三十幾度左右 ...
偉偉偉 發表於 23-1-2014 23:33


謝謝師兄

TOP

回復 10# AL131

又換哂~~

TOP

Enermax T.B. Silence UCTB14

TOP

張顯咭嘅色唔親喎
SEED 發表於 23-1-2014 23:37



同火牛襯咪得囉

TOP

仲有隻牛都要換
SEED 發表於 23-1-2014 23:51


牛唔換喇,隻AX好貴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP