偉偉偉 當前離線
進階會員
TOP
akitohk 當前離線
特級會員
我有把 行500~900 既 WING14 ,係好靜 ,不過行到 500 真係冇咩風.. 紅豆湯圓 發表於 2014-1-23 23:54
AL131 當前離線
回復 AL131 你聽日順便行埋去SSP,而家同你攪掂佢,放心啦HDD一般都係三十幾度左右 ... 偉偉偉 發表於 23-1-2014 23:33
razzmatazz 當前離線
中級會員
jc9314 當前離線
張顯咭嘅色唔親喎 SEED 發表於 23-1-2014 23:37
仲有隻牛都要換 SEED 發表於 23-1-2014 23:51
1112311123 當前離線
Banned