LOUIS77 當前離線
進階會員
TOP
magicboy 當前離線
中級會員
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
tony sir , 小弟買左張290 裝法同290x 一樣 裝完之後idle都有成43度, full load run 3d mark 都有成94度.. ... LOUIS77 發表於 2013-11-7 11:41
你拆出來睇下導熱膏有冇印到GPU 再對下有冇安裝錯,例如塊扣具板的正反方向及用的STAND-OFF 塊扣具板有冇 ... tonychoi 發表於 2013-11-7 16:33
JayHon 當前離線
問題解決了 原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off 裝番原來戈塊散熱膠 得左 idle 39~41度正唔 ... LOUIS77 發表於 2013-11-7 18:55
你睇番頭幾頁 我都有影咗幾張相 將矮嗰粒就一就個位 就都可以痴倒大部份chips 效果都應該好過痴番導熱貼 ... JayHon 發表於 2013-11-7 21:20
咁如果貼左導熱貼 但無背板幫助散熱有無幫助? 廢事再拆落離... LOUIS77 發表於 2013-11-7 21:25
tony sir 你好 小弟上ICY時一時大意唔記得上螺絲墊片 所以整到張卡有少少印 想問下對保養有無影響? ... LOUIS77 發表於 2013-11-8 12:01