tony sir , 小弟買左張290 裝法同290x 一樣
裝完之後idle都有成43度, full load run 3d mark 都有成94度... 行default
3pins 已駁機箱 行全速  請問有無問題

TOP

回復 39# JayHon


    Thanks JayHon Ching

TOP

tony sir , 小弟買左張290 裝法同290x 一樣
裝完之後idle都有成43度, full load run 3d mark 都有成94度.. ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 11:41


你拆出來睇下導熱膏有冇印到GPU
再對下有冇安裝錯,例如塊扣具板的正反方向及用的STAND-OFF
塊扣具板有冇比貼在GPU下方的RAM SINK頂起。
如果唔明,可以PM A君,約時間拎上去比佢幫你睇下。
因為來來去去都係呢幾個問題。

TOP

你拆出來睇下導熱膏有冇印到GPU
再對下有冇安裝錯,例如塊扣具板的正反方向及用的STAND-OFF
塊扣具板有冇 ...
tonychoi 發表於 2013-11-7 16:33



    問題解決了 原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔正常

TOP

問題解決了  原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔 ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 18:55

你睇番頭幾頁
我都有影咗幾張相
將矮嗰粒就一就個位
就都可以痴倒大部份chips
效果都應該好過痴番導熱貼

TOP

問題解決了  原來係圖右下角最矮戈塊野頂著stand-off
裝番原來戈塊散熱膠 得左
idle 39~41度正唔 ...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 18:55


唔記得講
咁既溫度絕對正常!!

TOP

你睇番頭幾頁
我都有影咗幾張相
將矮嗰粒就一就個位
就都可以痴倒大部份chips
效果都應該好過痴番導熱貼 ...
JayHon 發表於 2013-11-7 21:20

咁如果貼左導熱貼 但無背板幫助散熱有無幫助?
廢事再拆落離...

TOP

咁如果貼左導熱貼 但無背板幫助散熱有無幫助?
廢事再拆落離...
LOUIS77 發表於 2013-11-7 21:25

呢樣只係純粹我覺得:
咁好似會將gpu既熱力
引埋去嗰粒ram度
而且仲要夾住咗
咁風扇咪吹唔倒law?!

第一次裝耐d je
拆落來整粒ram應該快好多啦

TOP

本帖最後由 LOUIS77 於 2013-11-8 20:09 編輯

PROBLEM DELE

TOP

tony sir 你好 小弟上ICY時一時大意唔記得上螺絲墊片 所以整到張卡有少少印
想問下對保養有無影響? ...
LOUIS77 發表於 2013-11-8 12:01


我一塊墊片都冇用
以為唔駛咋。。。

TOP