回復  AL131

係啊,比較厚身要有足夠空間先好買,但散熱真係一流
師兄,你明天下午3-5點去SSP得唔得閒 ...
偉偉偉 發表於 23-1-2014 23:13


我唯一唔鍾意呢個箱係冇風扇吹HDD

我聽日約左另一CHING喺CSW交收
我諗會順便行埋SSP

TOP

好彩,我唔係玩透側
SEED 發表於 23-1-2014 23:14


你個350D冇側透既咩

TOP

你個350D冇側透既咩
AL131 發表於 2014-1-23 23:24



    無架,而且部機入晒枱,只係睇到前面

TOP

無架,而且部機入晒枱,只係睇到前面
SEED 發表於 23-1-2014 23:25


咁你個箱用咩顏色都冇所謂啦
側透的缺點

TOP

回復 31# AL131


    你聽日順便行埋去SSP,而家同你攪掂佢,放心啦HDD一般都係三十幾度左右

TOP

回復 34# AL131

側透的魔力!!明天SSP見

TOP

咁你個箱用咩顏色都冇所謂啦
側透的缺點
AL131 發表於 2014-1-23 23:31



    張顯咭嘅色唔親喎

TOP

回復 37# SEED


    換張紅卡上去而且機箱都紅色.

TOP

回復  SEED


    換張紅卡上去而且機箱都紅色.
偉偉偉 發表於 2014-1-23 23:43



    仲有隻牛都要換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP