回覆 20# crackong

咁要唔要著返MCE
    大約要燒幾耐機先叫做ok?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 22# crackong
我個MCE 得auto enable同disable
我最主要係用黎壓片,我係大量片咁壓
一壓就幾個鐘.
姐係如果我set好左 d電同個溫度ok
壓到片無hand機就掂喇?

TOP

你望下你個 MCE 有冇 "檔位" 可以較?
如果有, 可以上網查下咩檔個效果大約係點.
如果冇既, 熄左佢啦, 牙 ...
crackong 發表於 2019-7-23 19:52
我熄左個MCE之後
永遠都過唔到95W
然後就stop左係4.0Ghz

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 26# crackong

一定要auto/enable左MCE先可以超到
宜家test緊

TOP

有冇超過?
ITX 機箱?
風定水 咩型號?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

如果散熱唔夠不如默頻降下壓

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP