本帖最後由 kartik527 於 2018-6-3 00:34 編輯
如果你打算收240冷排   
你都另外買一支散熱膏掛??
你不如試下依加換埋120冷頭既散熱膏睇下  有冇改善到? ...
happychanbb 發表於 2018-6-2 17:51


我淘左2支散熱   未到  一支貓頭鷹  一支暴力熊  到時再CC  
我一開GTAV 玩不到10分鐘 就9X →_→
其他GAME 還好  今日玩左3小時the crew 2都係60~70度(冇開冷氣之下玩)

TOP

舊U日日開冷氣過99度
已經用120冷排加液金
最後買左der8auer Delid Die Mate 2開蓋
一開完就死左CPU可以換新機
因為塊晶片熱到轉色
開完可以晶片爛左

INTEL CPU阻熱膏一硬化就要即開
唔係就會熱死晶片
仲搵唔到CPU又要成套換

TOP

我淘左2支散熱   未到  一支貓頭鷹  一支暴力熊  到時再CC  
我一開GTAV 玩不到10分鐘 就9X →_→
其他GA ...
kartik527 發表於 2018-6-3 00:26



    我建議你開住個HWMonitor_x64
再用 CPU-z 個Bench mark 既multi 黎試試
如果十秒內個max temp都已經差唔多上90度
咁應該9成都係阻熱膏問題

TOP

舊U日日開冷氣過99度
已經用120冷排加液金
最後買左der8auer Delid Die Mate 2開蓋
一開完就死左CPU可以換 ...
dmm.co.jp 發表於 2018-6-3 01:31


第一次聽到變色咁嚴重
曾經有個fd 打一場lol 熱到reboot 廿次

TOP

我又未試過熱到reboot  最多都係9X度   熱到腳下有感就馬上停

TOP

我又未試過熱到reboot  最多都係9X度   熱到腳下有感就馬上停
kartik527 發表於 2018-6-3 02:16


主要係睇番個時間
如果係短時間 ~ <1分鐘
已經90度既話  多數都係散熱膏問題/壞泵

但如果係長時間
~>5-15分鐘先上90度  
就有機會係120唔夠壓

TOP

我建議你開住個HWMonitor_x64
再用 CPU-z 個Bench mark 既multi 黎試試
如果十秒內個max temp都已 ...
happychanbb 發表於 2018-6-3 02:10






第一張圖 一開始
第2張圖用 CINEBENCH Windows 64 Bit  跑完既溫度
第3張圖用FurMark 跑左5分鐘既溫度

TOP

回覆 26# happychanbb


    我用 CINEBENCH Windows 64 Bit  佢係由5X 先跳到8X  之後7X慢慢上90
用FurMark  佢就有時會直接跳到9X  之後7X 再慢慢升番上9X

TOP

本帖最後由 happychanbb 於 2018-6-3 17:43 編輯
回覆  happychanbb
    我用 CINEBENCH Windows 64 Bit  佢係由5X 先跳到8X  之後7X慢慢上90
用FurMark  ...
kartik527 發表於 2018-6-3 02:40



我用緊120冷排(2600k用緊銲料 3.4超上4.4) 冷頭方面用緊液金
跑C15 咁短時間未會足以令佢升上70度

以你所講  可以得出結論係散熱膏問題黎
但未知係唔係要開蓋住

好簡單 如果係冷排壓唔住
溫度條線唔會升得咁突然
係升一小節  然後慢慢升  之後就平穩

建議換左冷頭既散熱膏先  再測過  
睇有冇必要做手術開蓋

TOP

支膏仲有1~2日先到   如果只換膏就解決到溫度問題就最好~_~   
真係好想試下不到8X度既溫度下打機  
幾台機都係9字頭

TOP