最後加單,買埋兩把NF-S12B ULN,咁又無230
埋單total無左480 >...
akitohk 發表於 23-1-2014 22:53



我玩風扇都用左2千銀啦

TOP

回復 15# akitohk

yahoo還有兩把NF-S12B ULN $110一把!!係2012舊型號!!

TOP

TAOBAO
1把,250HKD連順豐運費
akitohk 發表於 2014-1-23 23:09



    你唔等下有冇新年優惠,上次雙12賣126人仔

TOP

我玩風扇都用左2千銀啦
AL131 發表於 2014-1-23 23:10



    我少你一半左右啦

TOP

CHING又換
SEED 發表於 23-1-2014 23:06


冇計, 要襯番塊MB

TOP

回復 19# AL131

係啊,比較厚身要有足夠空間先好買,但散熱真係一流
師兄,你明天下午3-5點去SSP得唔得閒?

TOP

冇計, 要襯番塊MB
AL131 發表於 2014-1-23 23:12



    好彩,我唔係玩透側

TOP

回復  akitohk

yahoo還有兩把NF-S12B ULN $110一把!!係2012舊型號!!
偉偉偉 發表於 2014-1-23 23:10



    點分新舊 lol ?

TOP

回復 28# akitohk


    http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=502&t=3473910
慢慢睇又毒一位了

TOP

回復 20# akitohk


    邊使去淘寶,香港大把貨人仔貴到死!!

TOP