想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用)
feelfree 發表於 2013-3-26 23:28


如果你喜歡有led就買ENERMAX T.B.VEGAS TRIO
小弟用過幾好風

TOP

回復 20# gary0916

但係除左貓頭鷹外
仲有無其他同價位但好過佢??

Thanks

TOP

回復  gary0916

但係除左貓頭鷹外
仲有無其他同價位但好過佢??

Thanks
98a 發表於 2013-3-27 21:54


打排嘅都係推GT1850
機箱用嘅就S12A最好~

TOP

回復 21# AL131

就係仲意有LED燈,係驚唔夠風,依家放心晒喇,多謝師兄

TOP

回復 19# Sam_Chung

多謝晒師兄

TOP

打排用f12~抽氣用s12
洋蔥包 發表於 2013-3-24 22:09



   
+1
最重要係靜得黎又夠力

TOP