AL131 當前離線
進階會員
想問埋ENERMAX T.B.VEGAS TRIO 同 GT1850邊隻靜D,好風D?(機箱用) feelfree 發表於 2013-3-26 23:28
TOP
98a 當前離線
gary0916 當前離線
回復 gary0916 但係除左貓頭鷹外 仲有無其他同價位但好過佢?? Thanks 98a 發表於 2013-3-27 21:54
feelfree 當前離線
中級會員
Homer 當前離線
打排用f12~抽氣用s12 洋蔥包 發表於 2013-3-24 22:09