我個火牛被逼下置風扇向上

TOP

機箱底有洞 風扇向下
無就向上

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你個箱如果有個風口 可以向上都OK丫
對流做返前入上出  我都係咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

火牛風扇應該向下....
向上既話咪抽哂DISPLAY 卡D熱風入隻牛到囉

TOP

風扇向上

TOP

回復 16# philoandy1

支持開個風口...向下係好..

TOP

火牛風扇應該向下....
向上既話咪抽哂DISPLAY 卡D熱風入隻牛到囉
siufaiping 發表於 2013-1-3 02:19


樓主可能冇獨立 display卡呢, 或者係用 blower fan 嗰隻散熱, 直接吹出機箱
即使係普通嗰隻, 我估大部份嘅風都係向上, 因為上邊起碼有一把 CPU另加一把機尾風扇抽出掛

不過隻箱開得個窿俾你就預左你向下, 等隻牛直接吸風, 會涼啲

TOP