有興趣又想睇圖果d可以睇下呢個:

http://www.overclock.net/amd-cpu ... pping-x4-940-a.html

TOP

oh..仲有...呢個diy叫做 lapping. ^^

TOP

有興趣又想睇圖果d可以睇下呢個:
leo_yuen_ 發表於 2010-10-7 21:19


一 個 錯 手 真 係 開 心 晒 ~

TOP

熱導管接觸果D HS 係好薄...
小心整到爛左..

TOP

回復 14# 神奇小冰冰
都有顧慮, 所以GOOGLE過同型號成功同失敗個案先搞.  有心裡準備, 實驗失敗, 要再買個HS

TOP

勇氣可嘉,比我就唔敢試了!

TOP

磨CPU 聽落都幾有道理既..... 簿左會無咁熱.... 不過真係唔敢試.....

TOP

回復 17# max90300
薄左只是其一, 主要是改善平滑度... 不過CPU一磨就無保, 磨嘅過程又要用少少水

TOP

回復  UK-BBOY

不能排除安裝及散熱膏的因素, 雖然用一樣的方法
我事前都唔肯定得, 但結果幾好
聽講磨CPU ...
storm82 發表於 2010-10-7 19:57


買粒P4黎試XD
溫度高,又平

TOP

好在775cpu無針腳...無咁容易整壞....

不過貴u我真係唔敢....e5200果d就ok haha

TOP