提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

當時65蚊不是mini...現在紅海升到賣80蚊

TOP

原帖由 beefung88 於 2009-8-20 12:44 發表
當時65蚊不是mini...現在紅海升到賣80蚊

沒有升到,是一向都係的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

加多幾條買212+啦,話晒CM呀

TOP

原帖由 cnn210 於 2009-8-20 19:20 發表
加多幾條買212+啦,話晒CM呀



SO? CM 又點?
人地問100以下你又答d 差唔多貴成倍

TOP

原帖由 skl173 於 2009-8-20 04:20 發表
我鐘意公牛or大黃蜂2多d

請問系咪散熱好過CPU內置風扇?睇個樣好似好強 如果100蚊內又超靜我都想買
我用果粒U 好似系Pentuum D 820+ 想左換內置得唔得???   
如果靚d 150蚊之內都ok  最緊要靜

[ 本帖最後由 yokosky2 於 2009-8-20 21:11 編輯 ]

TOP

如果最緊要靜, 我會諗紅海標準 $80

TOP

原帖由 cola_cola_man 於 2009-8-20 21:18 發表
如果最緊要靜, 我會諗紅海標準 $80

加多$70/$80點樣 >.<"(散熱OK~最緊要靜) 我用LGA775
可以加裝散熱風扇ma? 我見到Cooler Master Hyper TX3 散熱器話可以

[ 本帖最後由 yokosky2 於 2009-8-20 22:21 編輯 ]

TOP

原帖由 yokosky2 於 2009-8-20 22:11 發表

加多$70/$80點樣 >.<"(散熱OK~最緊要靜) 我用LGA775
可以加裝散熱風扇ma? 我見到Cooler Master Hyper TX3 散熱器話可以


我個人睇法, 一就要個平d, 一就要過靚d...
所以要平就買 $80 紅海
or 再俾多d 買$195 cooler master hyper 212 plus
2款都可以加多把散熱風扇

TOP