本帖最後由 edgeyim 於 2013-11-25 01:26 編輯

將舊咭5850沿用ICY搬過去R9 290,上幾張圖分享下。

Ram擦乾淨好重要,否則散熱片會甩。
20131123_190053.jpg

VRM散熱片位唔啱,而且有少少short板危險,
最簡單應該係用膠索帶,不過我選擇改位。
20131123_192619.jpg

未挫前
20131123_194736.jpg

挫好後
20131123_194715.jpg

近輸出頭方向的Ram Chip散熱片有機用比熱管頂起,
我其中一粒用左薄身散熱片同其他要調校下散熱片位置。
20131125_001625.jpg

完成圖
20131125_001422.jpg

已改咭,散熱靜音效果都好好。
GPUZ1.JPG
GPUZ2.JPG

TOP

將舊咭5850沿用ICY搬過去R9 290,上幾張圖分享下。

Ram擦乾淨好重要,否則散熱片會甩。


VRM散熱片位唔啱 ...
edgeyim 發表於 2013-11-25 01:24
Wow!
可以壓得住vrm得70度?點解可以咁低?
Ching仲用咩吹?


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

Wow!
可以壓得住vrm得70度?點解可以咁低?
Ching仲用咩吹?

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
hkman 發表於 2013-11-25 03:08


前方 : 14CM聯力跟case扇 x 1 / 4HDD tray後面9CM x 1 (兩把都係抽入)
後方:Antec 920一體水冷原裝12CM x 2夾住冷排抽出
下置火牛自已風道出入,影響不大。

無特別措施…應該話唔夠…
而家VGA扇唔嘈但水冷個兩把好Q嘈,同290公板扇有得揮

其實VRM1係咪近6+8電源位底下個一排?

TOP

Wow!
可以壓得住vrm得70度?點解可以咁低?
Ching仲用咩吹?


(Sent from HKEPC iPhone app) ...
hkman 發表於 2013-11-25 03:08


其實大家都係用icy
Vram溫度應該都唔會差太遠
我打機睇番都好似唔過80度
你會唔會痴得唔好呀?

TOP

本帖最後由 zoie8899hk 於 2013-11-26 11:54 編輯

cancel

TOP

edgeyim兄,我想知你看溫度果個情式,gpu temperature在那裡可以DL倒??

TOP

回復 106# cowegg

GPU-Z 裡面sensor個頁

TOP

我就係唔知點解無左VRM1,VRM2個溫度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP