edgeyim 當前離線
進階會員
TOP
hkman 當前離線
特級會員
將舊咭5850沿用ICY搬過去R9 290,上幾張圖分享下。 Ram擦乾淨好重要,否則散熱片會甩。 VRM散熱片位唔啱 ... edgeyim 發表於 2013-11-25 01:24
Wow! 可以壓得住vrm得70度?點解可以咁低? Ching仲用咩吹? (Sent from HKEPC iPhone app) ... hkman 發表於 2013-11-25 03:08
JayHon 當前離線
zoie8899hk 當前離線
cowegg 當前離線
中級會員
offtopic 當前離線
Banned