tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
呢個散熱可唔可以裝落290到用?? 我琴日買左張290返黎....正常行WINDOWS上下網睇下片已經去到50幾度.... ... 魂.忠仔 發表於 2013-11-23 11:02
TOP
z37fxp32 當前離線
中級會員
JayHon 當前離線
進階會員
請問A 假如係A SHOP度買ICY,包唔包幫手換ICY既服務? z37fxp32 發表於 2013-11-23 14:41
insanity 當前離線
問一下,呢個散熱780TI 用又得唔得? insanity 發表於 2013-11-23 15:01
勇氣可嘉!! 咁都問得出 JayHon 發表於 2013-11-23 14:51
魂.忠仔 當前離線
初級會員
如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。 上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上 ... tonychoi 發表於 2013-11-23 15:11
hkman 當前離線
特級會員