本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-23 12:53 編輯
呢個散熱可唔可以裝落290到用??

我琴日買左張290返黎....正常行WINDOWS上下網睇下片已經去到50幾度....

...
魂.忠仔 發表於 2013-11-23 11:02


290同290X的LAYOUT基本上一樣。
因此可以用

TOP

請問A 假如係A SHOP度買ICY,包唔包幫手換ICY既服務?

TOP

請問A 假如係A SHOP度買ICY,包唔包幫手換ICY既服務?
z37fxp32 發表於 2013-11-23 14:41


勇氣可嘉!!
咁都問得出

TOP

問一下,呢個散熱780TI 用又得唔得?

TOP

本帖最後由 tonychoi 於 2013-11-23 15:21 編輯
問一下,呢個散熱780TI 用又得唔得?
insanity 發表於 2013-11-23 15:01


用到,我未安裝過上呢張卡,但睇LAYOUT同780差唔多,因此冇問題,用的螺絲及STAND-OFF就係用返ATI果套就得,你睇返原裝散熱的THERMALPAD貼的位置,響返果個位貼返VRM HEATSINK就得。

TOP

勇氣可嘉!!
咁都問得出
JayHon 發表於 2013-11-23 14:51


如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上290X

TOP

如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上 ...
tonychoi 發表於 2013-11-23 15:11



    師兄幾時:會得:閒@_@我拎張290去求救:P

TOP

如果撞正我得閒在A SHOP出現,大家有緣份有又時間既我就會幫佢裝。
上星期六先在A SHOP幫一位EPC網友裝上 ...
tonychoi 發表於 2013-11-23 15:11



    好了, 試了新改的 HS,
的確!

好波

由輕鬆上 118 度,
而家可以壓得到 107 度
真係, 小改做, 大改善. !
TONY SIR 好野
之前
vram full load.jpg
而家
107.jpg

TOP

請問裝ICY後換番公板散熱難唔難?另外ICY個扇嘈唔嘈?

TOP

坦白講買張卡返來打機才是主要目的,冇咩野就唔好跑furmark.所有電子產品都有壽命,就好似燒臘燭咁。

TOP