回復 59# edo963


但廣告太多既網頁
我唔想edit

TOP

回復  edo963


但廣告太多既網頁
我唔想edit
kabhei 發表於 2012-7-19 14:51

http://pcmd.2dutopia.com/

TOP

回復 62# edo963


辛苦你了

TOP

回復  edo963


辛苦你了
kabhei 發表於 2012-7-19 16:03

本身租咗server
點都要攞嚟用下

TOP

呃..我建議都係唔好以轉帖形式放
直接放集中啲, 而且一開就係, 方便啲

TOP

回復  ways


通常每半年就要清潔一下換下散熱膏
因為塵積得太多好難散熱
+上你潮濕...
電子野好易壞:haha ...
kabhei 發表於 2012-7-19 09:26



   
機箱入面d塵半清一次,掃下又吸下
CPU散熱器9個月換一次散熱膏(2x蚊一支果種),因為每9個月岩岩好黎一次大回南天
機箱前風扇特登加個隔塵網(但會唔會令到少左生風量吸入就唔知喇),基本上咁樣做已經令到cpu少左塵,起碼keep得到溫度唔會好高,但係敵唔過潮濕......你知啦...香港地到一回南天....走廊d牆身都係度喊

TOP

回復 65# edo963


我等陣盡量幫你吧
今日發市
有幾部機等緊我整

TOP

回復 66# ways


開冷氣

TOP

師兄真係好有心, 造福大眾.

TOP

回復 69# Imrobot


多謝

TOP