回復 ways
通常每半年就要清潔一下換下散熱膏
因為塵積得太多好難散熱
+上你潮濕...
電子野好易壞:haha ...
kabhei 發表於 2012-7-19 09:26 
機箱入面d塵半清一次,掃下又吸下
CPU散熱器9個月換一次散熱膏(2x蚊一支果種),因為每9個月岩岩好黎一次大回南天
機箱前風扇特登加個隔塵網(但會唔會令到少左生風量吸入就唔知喇),基本上咁樣做已經令到cpu少左塵,起碼keep得到溫度唔會好高,但係敵唔過潮濕......你知啦...香港地到一回南天....走廊d牆身都係度喊 |