...孤兒仔〞 當前離線
初級會員
回復 ...孤兒仔〞 唔會,windows自己有標準driver,reboot之後會重新自己裝過,就好似插隻新手指咁簡單 ... Chick 發表於 2011-2-22 15:09
TOP
hohohk 當前離線
進階會員
都係唔得.. ...孤兒仔〞 發表於 2011-2-23 01:38
is it LG mon? have 4:3 / 16:9 key?? hohohk 發表於 2011-2-23 01:56
16:9 .. ...孤兒仔〞 發表於 2011-2-23 06:20
MODEL ?? 有冇WIDE制~ hohohk 發表於 2011-2-23 07:29
joe2049 當前離線
即係咩野 唔明 ...孤兒仔〞 發表於 2011-2-23 07:47
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
我覺得係條Mon線有問題,睇落似張卡問唔到個Mon個Native Resolution。 harryytm 發表於 2011-2-23 13:36