好貼要頂,好野分享.

TOP

回復  susielam


display card fan無轉既
建議先試內顯
再唔得既
就蚊剩1條ram再開 ...
kabhei 發表於 2012-9-18 14:20


謝謝你的提議,今晚會嘗試行1條ram~~

TOP

樓主好簡單問題,入bois detect 5到hdd,所以裝5到window,感 Lee種情況下點先可以正常關機??
我5識,所以就直接撳power off息機,感樣息機法,最易壞係咪hdd????

TOP

回復 343# wahoo9394


detect唔到hdd本身就代表佢就死
你再咁攪法會+速佢既死亡
不過你無其他方法

if你一定要用咁既方法息機
我建議你息完之後
等10秒
隻hdd完全停止之後先移動/重開機

TOP

回復  wahoo9394


detect唔到hdd本身就代表佢就死
你再咁攪法會+速佢既死亡
不過你無其他方法

if你一定 ...
kabhei 發表於 2012-9-18 18:37

THX樓主,就算hdd死左 bois detect 5到,有電流通過隻hdd摸落都會有小小發熱架????
不過隻hdd表面仍然好凍!

TOP

回復  susielam


display card fan無轉既
建議先試內顯
再唔得既
就蚊剩1條ram再開 ...
kabhei 發表於 2012-9-18 14:20


樓主,
本人已經更換了2條新ram,但問題都是知一樣,今次是否更換另一張display card 再試呢

TOP

回復 345# wahoo9394


有電流過唔一定會熱
重點係要有讀取寫入
idle 既hdd基本上唔會好發熱

TOP

回復 346# susielam


抱歉咁遲先睇到

先試左d低成本方法先

TOP

個貼出左3個月都未置頂日日要人幫頂?

TOP

回復 349# chue


唔駛
7日前我發現有人回左
今日先記得回佢地

TOP