bobbylwl 當前離線
蒼藍的憂鬱
進階會員
giga板睇個樣同用料真係好過asus, 但好多板都好貴 abc888 發表於 2013-6-29 20:36
TOP
abc888 當前離線
回復 abc888 未必 高價板 (~ 留白兄 發表於 2013-6-29 20:41
留白兄 當前離線
jardine 當前離線
中級會員
話是話, Asrock用過幾塊都無咩, 似乎仲好過Asus甘既 明明Asrock係Asus既另一間公司, 點會比Asrock好過Asus ... abc888 發表於 2013-6-29 20:50
回復 abc888 因為我以前就係用giga d cheap cheap板 係前排比個ching毒到手痕轉左sabertooth 對比 ... 留白兄 發表於 2013-6-29 20:48
scharnhorst 當前離線
hardness 當前離線
: )
cleverandy 當前離線
epc fans
chun20077 當前離線