giga板睇個樣同用料真係好過asus, 但好多板都好貴
abc888 發表於 2013-6-29 20:36

唉, 以後都係用番giga板算
不過最慘係依家冇晒中高價板
一係800蚊, 一係1000蚊, 一係2000幾蚊
冇理由晒多千幾蚊買塊高階板, 又唔係玩多display卡/發燒級超頻
我寧願買多16gb ram啦

TOP

回復  abc888


未必
高價板 (~
留白兄 發表於 2013-6-29 20:41


1000以上既高價板, 真係無資格用, 太貴啦, 我買多一塊平價板做後備都無甘貴

TOP

回復 12# abc888


因為我以前就係用giga d cheap cheap板
係前排比個ching毒到手痕轉左sabertooth
對比過giga同價, asus d料令太多了

TOP

話是話, Asrock用過幾塊都無咩, 似乎仲好過Asus甘既
明明Asrock係Asus既另一間公司, 點會比Asrock好過Asus架

TOP

話是話, Asrock用過幾塊都無咩, 似乎仲好過Asus甘既
明明Asrock係Asus既另一間公司, 點會比Asrock好過Asus ...
abc888 發表於 2013-6-29 20:50



    Asrock同Asus吾係分左家咩?

TOP

回復  abc888


因為我以前就係用giga d cheap cheap板
係前排比個ching毒到手痕轉左sabertooth
對比 ...
留白兄 發表於 2013-6-29 20:48


sabertooth呢d甘貴既板, 平時我唔睇價錢, 一望到甘既設計, 我唔會再問賣幾錢
我地d一般用家, 插兩條RAM, 一個hard disk, 一個DVD+RW, 用onboard display card
你比H61同B75我地, 都分唔到實際用有咩分別呀 過700蚊既板都未買過

TOP

CHING直寄信去ASUS叫佢地打救下漢4就ok. 萬試萬靈, 記得留contact.

TOP

本帖最後由 hardness 於 2013-6-29 21:21 編輯

好多年前砌部AMD用Asus GF6150 motherboard, update完bios竟然會不停RESTART, 上去維修話唔可以用ddr2 667, 要用ddr2 800 ram, 我話我條kingston ram跟Asus 個兼容list買架喎.....

最后退錢買塊ECS GF6100 , set野行咗成5年先退役.

TOP

其實有無諗過係BIOS SETTING問題?試一試CMOS吧

TOP

華碩香港皇家俱樂部
好唔好 我ac66u 係到保

TOP