gameplayer 當前離線
中級會員
試用其他火牛 cantona7 發表於 2012-5-27 10:10
TOP
但未試過用碟裝? 用什麼裝? Clone from HD? lam.andy 發表於 2012-5-27 10:48
lam.andy 當前離線
今天問朋友攞左只碟來裝,但系估計dvd-rom 太內無用,壞左,用DVD ROM boot 無反應。 之前用USB windows ... gameplayer 發表於 2012-5-27 11:23
已經試左其他ISO? If not, should try try. lam.andy 發表於 2012-5-27 21:21
andes 當前離線
NelsonR 當前離線
beliveandlearn 當前離線
孤身走我路 當前離線
hihihellohihi 當前離線
魚樂部
進階會員
回復 孤身走我路 會係快d,係快好多,用普通hdd+USB安windows10分鐘唔洗 hihihellohihi 發表於 2012-5-28 08:27