試用其他火牛
cantona7 發表於 2012-5-27 10:10

    家中得一個火牛。

TOP

本帖最後由 gameplayer 於 2012-5-27 11:25 編輯
但未試過用碟裝?
用什麼裝?
Clone from HD?
lam.andy 發表於 2012-5-27 10:48


今天問朋友攞左只碟來裝,但系估計dvd-rom 太內無用,壞左,用DVD ROM boot 無反應。

之前用USB windows(USB or sd+carder)裝.

TOP

今天問朋友攞左只碟來裝,但系估計dvd-rom 太內無用,壞左,用DVD ROM boot 無反應。

之前用USB windows ...
gameplayer 發表於 2012-5-27 11:23


已經試左其他ISO?
If not, should try try.

TOP

已經試左其他ISO?
If not, should try try.
lam.andy 發表於 2012-5-27 21:21



    都試埋

TOP

底板

TOP

之前試過,,
係usb 硬件問題(插住某隻USB 滑鼠)
不過不知道你情況一唔一樣

TOP

你唔洗煩, 用dvd rom裝喇, 你個問題我一早發表過. win7 唔係隻隻usb都食. 同埋usb裝os, 時不時會出error.

TOP

路過好奇一問 , 點解唔用DVD ROM來裝WIN 7 ? 反而要用USB手指來裝WIN 7 ?
會快啲?
謝謝 !

TOP

回復 18# 孤身走我路
會係快d,係快好多,用普通hdd+USB安windows10分鐘唔洗

TOP

回復  孤身走我路
會係快d,係快好多,用普通hdd+USB安windows10分鐘唔洗
hihihellohihi 發表於 2012-5-28 08:27



原來如此 , 多謝賜教....!

TOP