twins_chun 當前離線
中級會員
咁我都想問下既然你覺得唔啱聽點解你會買?呢對耳機又唔係無得試,重有我一早講過聽感每個人不一,我鐘意 ... jpwinson 發表於 2022-10-20 09:35
TOP
jpwinson 當前離線
我冇擁有呢對, 朋友借我聽咋, 前後聽兩次分別係剛開箱及煲完50hrs嘅狀態, 就係試過音唔岩聽都唔會入手:wa ... twins_chun 發表於 2022-10-20 09:48
philipsrev 當前離線
進階會員
一開聲已幾啱聽係真唔係呀, 小弟一聽D 聲已經欠立體感, 及後已經煲咗50hrs, 變化仲係不大, ... twins_chun 發表於 2022-10-20 08:23
啊,原來係咁,咁樣應該問下你朋友點解要入會好啲,我都只係分享下聽感,一定有人鐘意有人唔鐘意,我鐘意 ... jpwinson 發表於 2022-10-20 10:02
有無試下換出音咀? 佢本身有3對出音咀可以轉調音。 而立體感方面,對比耳牛/平頭塞,應該普遍都算係入耳式 ... philipsrev 發表於 2022-10-20 10:50
每個人口味唔同, 國產野我仲玩緊出土文物KZ ZS10pro,聲底夠豐富, 動態好正唯一係高頻去得太盡, ... twins_chun 發表於 2022-10-20 11:08
0186 當前離線
好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔哲掂? 0186 發表於 2022-10-20 11:26
leungleung1234 當前離線
好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔掂? 0186 發表於 2022-10-20 11:26