0186 當前離線
進階會員
TOP
twins_chun 當前離線
中級會員
琴日去左試NX7 MK4, 用原裝線4.4, 金咀 估唔到咁多單元都可以做到咁細, 聽左幾首女聲, 現場樂器演奏歌, 分 ... 0186 發表於 2022-10-14 08:24
係咁先啦 當前離線
無聊達人
琴日去左試NX7 MK4, 用原裝線4.4, 金咀 估唔到咁多單元都可以做到咁細, 聽左幾首女聲, 現場樂器演奏歌, 分 ... 0186 發表於 2022-10-14 00:24
jpwinson 當前離線
回覆 jpwinson JP兄,我試完MK4 都想入對,可惜無現貨了。最後買咗對 水月雨 群星 ,止住痕先 ... 係咁先啦 發表於 2022-10-14 09:24
師兄你就好啦戴得到對水月雨,我今日都帶咗耳膠會落去試多次盡最後努力,唔得就無緣啦 via HKE ... jpwinson 發表於 2022-10-14 01:46
今日落去攞線點知見到佢,立即試完就比錢,佢呢次嘅料加強咗,啲分音好正,當然立即用佢嚟試條五元線,剛玩 ... jpwinson 發表於 2022-9-28 20:37
師兄呢對煲幾耐先進入狀態? twins_chun 發表於 2022-10-20 07:04
師兄其實呢對我剛聽已幾啱聽,之後再煲多5至60個鐘已經好好,當然夾線玩會再好啲,不過聽感每個人唔同, ... jpwinson 發表於 2022-10-20 07:51
一開聲已幾啱聽係真唔係呀, 小弟一聽D 聲已經欠立體感, 及後已經煲咗50hrs, 變化仲係不大, ... twins_chun 發表於 2022-10-20 08:23