琴日去左試NX7 MK4, 用原裝線4.4, 金咀
估唔到咁多單元都可以做到咁細, 聽左幾首女聲, 現場樂器演奏歌, 分離度真係幾勁下
驚喜無PLA13咁大, 可能唔係好好多動鐵聲

28mart 一到6-7點就好多c兄試聽

TOP

琴日去左試NX7 MK4, 用原裝線4.4, 金咀
估唔到咁多單元都可以做到咁細, 聽左幾首女聲, 現場樂器演奏歌, 分 ...
0186 發表於 2022-10-14 08:24


MK4有圈反而有D 愕然, bass好多單薄下, 動態都欠奉, 整體比較平面唔夠立體

TOP

回覆 70# jpwinson

JP兄,我試完MK4 都想入對,可惜無現貨了。最後買咗對 水月雨 群星 ,止住痕先

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-10-14 02:49 編輯
琴日去左試NX7 MK4, 用原裝線4.4, 金咀
估唔到咁多單元都可以做到咁細, 聽左幾首女聲, 現場樂器演奏歌, 分 ...
0186 發表於 2022-10-14 00:24


    師兄 我尋晚都差唔多時間落左去,咁我應該係排緊你後面

TOP

回覆  jpwinson

JP兄,我試完MK4 都想入對,可惜無現貨了。最後買咗對 水月雨 群星 ,止住痕先 ...
係咁先啦 發表於 2022-10-14 09:24

師兄你就好啦戴得到對水月雨,我今日都帶咗耳膠會落去試多次盡最後努力,唔得就無緣啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄你就好啦戴得到對水月雨,我今日都帶咗耳膠會落去試多次盡最後努力,唔得就無緣啦  

via HKE ...
jpwinson 發表於 2022-10-14 01:46

無錯呀 耳蝸人人唔同 好難估真係要自己去試吓先。
我覺得佢較長身、Kz對PR1好戴啲 ,但係我之前入左cca13 唔想再入KZ,不過好可能 群星顏值高 又咁啱有貨

TOP

今日落去攞線點知見到佢,立即試完就比錢,佢呢次嘅料加強咗,啲分音好正,當然立即用佢嚟試條五元線,剛玩 ...
jpwinson 發表於 2022-9-28 20:37



師兄呢對煲幾耐先進入狀態?

TOP

師兄呢對煲幾耐先進入狀態?
twins_chun 發表於 2022-10-20 07:04

師兄其實呢對我剛聽已幾啱聽,之後再煲多5至60個鐘已經好好,當然夾線玩會再好啲,不過聽感每個人唔同,最好都係自己試過先,不過尋日同老板講開都話呢對賣到要加單幾次咁應該大家都覺得唔錯嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄其實呢對我剛聽已幾啱聽,之後再煲多5至60個鐘已經好好,當然夾線玩會再好啲,不過聽感每個人唔同, ...
jpwinson 發表於 2022-10-20 07:51


一開聲已幾啱聽係真唔係呀, 小弟一聽D 聲已經欠立體感, 及後已經煲咗50hrs, 變化仲係不大, 中頻依然薄聲

TOP

一開聲已幾啱聽係真唔係呀, 小弟一聽D 聲已經欠立體感, 及後已經煲咗50hrs, 變化仲係不大,  ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 08:23

咁我都想問下既然你覺得唔啱聽點解你會買?呢對耳機又唔係無得試,重有我一早講過聽感每個人不一,我鐘意唔代表所有人,等於你唔鐘意一樣,我一向都幾相信自己嘅聽感去分享,對耳機得唔得唔係我講就信嘅,要自己去試覺得好咪買唔好咪算囉,對我無利益關係

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP