終於終於拎到對BAX 啦  

夾住不能說2, 用AEX50 膠, 開聲低頻有啲多, 好在煲開左隻耳好返啲   
...
saltyfatboy 發表於 2022-5-31 12:45

恭喜師兄有新耳機玩,當你煲好後再玩線仲正,唔同線有唔同效果,好好玩有排玩

剛才落去知道對Bax呢排開始返貨但仲有好多師兄在等4.4,如果唔玩原線嘅師兄可以立即打電話,我見到有對3.5現貨係道 ,(唔使急,最緊要快 )講吓笑

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  saltyfatboy


    因為我係headfi 比較多口, 佢地就搵左一班人包括我去做tester, 但今日就message  ...
saldtch 發表於 2022-5-31 16:57


師兄,請問條 Yinyoo 8 絞銅在淘寶那裹可找到呢?我找到 4 絞和 6 絞,但找不到 8 絞,8 絞似乎係鍍銀線。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

隻 kirin 淘仔開售,有無 ching 想沖
countryboy 發表於 2022-5-31 21:09

我想呀,不過剛入咗Hook X都係等老板入貨試吓先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 743# countryboy
心動不如
未命名.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買左先算

TOP

好快手
countryboy 發表於 2022-5-31 22:00

用左-38 only.

TOP

回覆  countryboy
心動不如
calvin83 發表於 2022-5-31 21:52



    收到貨之後記得講下隻kirin點

TOP

回覆  countryboy
心動不如
calvin83 發表於 2022-5-31 21:52



    收到貨之後記得講下隻kirin點
另外點解你條升級線係MMXC? Kirin不是應該是2 pin嗎?

TOP